Stewart Island dag 3

4 maart 2018 - Stewart Island, Nieuw-Zeeland

Gisterochtend was het wederom een beetje mistroostig. Ik zag net dat ik gister ook een video heb gemaakt en het verschil met vandaag, een zonnige dag is enorm! Maar goed, eerst mijn verhaal. Het pad met de fuchsia’s. Wat bleek achteraf, het heet zo maar er is geeneen fuchsia te zien!!! Wel tot mijn grote geluk zag ik naast toiletten en de rugby doelpaal een hert. Ik in sluiphouding en tig foto’s gemaakt. Daarna volgde ik een trail dat Raroa Walk heet. Niet lang hoor, na een half uurtje kwam ik bij Watercress bay en daar heb ik de eerste video gemaakt. Toen weer langzaam terug. Een rustige dag. Wel uiteraard weer prachtig om zo’n pad te lopen met originele bush met eeuwenoude bomen, een aardse lucht en alleen de vogels die je hoort en het ruisen van de wind door de bomen.

In de middag toen het wat helderder werd ben ik naar het observation point gelopen en zo goed als gezien wat er te zien is. Tevens busticket gekocht voor de reis van Invercargill naar Dunedin voor as. vrijdag. Nu ga ik proberen die video’s erop te zetten.  En foto’s.

1. Hilda:
    6 maart 2018
    Mooi hoor lijkt wel een poster voor vakantie!