Oamaru dag 2

15 maart 2018 - Oamaru, Nieuw-Zeeland

Na een lange dag gisteren was ik zo moe dat ik vandaag de pen weer opneem. Goed, gisteren 18 graden, een strak blauwe lucht, dus..wandelen! Via een pad hier vlakbij het hostel richting de kliffen bij de haven. De juiste bordjes volgen is altijd nogal een uitdaging, maar ik ben boven gekomen en kwam ook nog op South Beach terecht, zie video. Het pad naar SB was tamelijk eng... het uitzicht was ongelofelijk!!!

In de namiddag terug in het hostel ben ik met Duitse Utta mee in de auto naar de "Elefant rocks" geweest. Dat zijn hele grote, omhooggekomen boulders, rotsblokken. ( miljoenen jaren geleden). Mooi, sorry geen foto's. Helaas stond de mond van Utta geen 1 seconde stil, klaagde steen en been, ik was volkomen sufgelXld toen ik terug was. Broodje, thee en deur op slot!! Hahaha, dat is het voordeel van eigen kamertje.

Nu vandaag is het bewolkt en frisser, oja, dus die pinguïns heb ik nog steeds niet gezien. Vandaag een rustige dag en dan met zonsondergang de pinguïns bekijken. Zou moeten lukken. De video van gisteren kan ik echt aanbevelen. Zooooo mooi. En eng hahaha. Hoogtevrees, niet kijken..

Sorry, ik schrijf dat mijn wandeling rechts op de groene bult is, maar ik heb geen foto waar je dat op ziet. Zal vandaag foto maken en oplaadden. 😊 Terwijl iedereen sliep heb ik de gemiste foto gemaakt en geüpload. Beetje van ver, maar toch.

1. Martha:
    16 maart 2018
    Leuke verslagen, mooie foto’s!