Grand prix zondag

26 maart 2018 - Melbourne, Australië

Het heeft even geduurd, edoch mijn race belevenissen van zondag. Eerlijk gezegd kan ik er heel kort over zijn; het duurde heeeeeel lang voor het eindelijk 16.10 uur was en de race begon. Met alle voorbereidingen, trainingen, de kwalificatie en alle info had ik toch wel gehoopt op een 4de zo niet 3de plaats. Dat Max uiteindelijk 6 de werd achter notabene Alonso was tamelijk zuur. Ik heb de huldiging niet eens afgewacht, shit, shit, en nog een heleboel keertjes.

Al met al waren het geweldige dagen, ik heb hele, leuke mensen ontmoet, enorm van alles genoten, ook zondag nog weer naar die Porsche race gekeken, om alles wederom live mee te maken, was en blijft fantastisch.

Nu zit ik nog twee dagen in een heerlijk hotel in het centrum, vandaag verkast en met een Engelse mevrouw uit het hostel, Joan, al 4 maanden aan het rondreizen op haar 70 ste!, de stad ingeweest. We zijn naar de film geweest; “ If I could imagine”. Wij dachten dat het een film over het lied “ imagine” van John Lennon ging, maar het ging over een nog levende, super popi christelijke zanger uit de US. 🤓😇

Hahaha, na afloop hebben we onwijze lol gehad! Ik dacht toen het eerste “ halleluja, Lord safe me” klonk, hij zal wel van reportoire wisselen, maar niet dus!! Het was desalniettemin een goede film, die ik niemand aanraad. Morgen maar weer naar een art Gallery. Deze keer stort ik mij op de Aboriginal art. Nu ga ik genieten van mijn 2 bij 2 meter bed! Morgen het sluitstuk van deze fab journey. 🕶

1. Richte Dallinga:
    26 maart 2018
    Dat was een bijzondere ervaring Jacq. en nog bijna bekeerd ook nog. Je komt straks "herboren " terug . Dat is het mooie van reizen dat je van die onverwachte, leuke mensen ontmoet. Geniet van de laatste dagen van dat bijzonder continent.