Melbourne dag 1

21 maart 2018 - Melbourne, Australië

Wauw, ik ben al zo in Grand prix sferen dat mijn blog bijna in het vergeethoekje zat!! Gisteren na een hele, lange vliegdag hier in Melbourne aangekomen. In mijn hostel onderkomen, een kamer met nog 3 vrouwen, zit een Australische, Belinda, die helemaal gek is van Aussie driver Daniël Ricciardo. Reuze gezellig en ze is bovendien een wandelende Wikipedia op Formule 1 gebied, dus dubbel leuk.

Vanochtend op tijd naar het circuit om mijn ticket op te halen. Daarna in het CBD, Central Business District, gelopen. De Yarra rivier gaat dwars door de stad met een aantal prachtige bruggen. Sommige alleen voor voetgangers en eentje met kunst en een soort glazen schilden met alle namen van landen waar immigranten vandaan zijn gekomen. Indrukwekkend. Uiteraard ook Nederland. Het was heerlijk zonnig weer en na een lekkere lunch een park opgezocht. Flagstaff Gardens. Klein en fijn! De foto met de enorme hibiscus is daar genomen en de andere was een doorkijkje onderweg. Morgenochtend ga ik naar de open dag op het circuit. De pitlane bezoeken, handtekening zien te scoren, Max een goede race toewensen, hahaha COOL!!!

1. Miek:
    21 maart 2018
    Doe Max de groeten van je zuster!